چرا ما به لوگو نیاز داریم؟

لوگو یک نماد گرافیکی که میتواند به صورت نوشتاری، سمبل، ترکیبی و… باشد.

لوگو در تجارت نقش مهمی دارد و این مسئله اثبات شده است که داشتن نشان بصری در کسب و کار و شغل به دلیل گرافیکی بودن، خاص و منحصر به فرد بودن باعث به ذهن سپردن سریع آن برند می‌شود.

آرم توسط شرکت‌ها، تولیدی‌ها و مراکز صنعتی استفاده می‌شود. در بسیاری از مواقع اگر دقت کنید شما هم اکثر برند‌ها را با آرم آن‌ها به یاد دارید.

لوگو چیست,لوگو,طراحی لوگو,نقش لوگو در تجارت

امروزه دگر داشتن لوگو یک اصل در کسب و کاری می‌باشد و ربطی  به اندازه آن کسب و کاری ندارد، با داشتن لوگو شما بیشتر، زیباتر و حرفه‌ای تر در ذهن مخاطبان خود جا باز میکنید.

هر نماد و لوگو شامل معانی و مفهوماتی هستند البته نوعی لوگو وجود دارد که لوگو تایپ نام دارد و در این لوگو طراح سعی در این دارد که نام تجاری شرکت را به صورت خاص طراحی کند.

در باقی انواع لوگو میتوانیم به مونوگرام و نشان تصویری اشاره کنیم که در مقالات بعدی به صورت کامل در مورد این دو نوع هم توضیح کامل خواهیم داد. نشان تجاری شما حق کپی رایت شما نیز می‌باشد. دقت کنید! شما بعد از ارائه محصولات خود فقط کافیست لوگو خود را بر روی محصول درج کنید، محصولات شما آرم دار خواهند بود و این به این معنی می‌باشد که محصولات شما قرار نیست کپی شوند. در هر تجارتی شما لوگو را میبینید، به صورت عیان میتوانیم به لوگو‌های شرکت‌های سازنده گوشی‌های همراه توجه کنیم.

اپل که نشان آن یک سیب گاز زده می‌باشد.

سامسونگ به نشان آن نوشته سامسونگ است (به صورت لوگو تایپ)

سونی که نشان آن هم به صورت تایپ نام سونی در آن درج شده

برخی از شرکت‌ها به اهمیت وجود نشان بصری پی برده اند و بسیار مصمم پیگر نشان خود برای زیبایی هرچه بیشتر آن هستند. برای مثال شرکت اپل از سال ۱۹۷۲ تا کنون بیش از ۵ بار آرم خود را عوض کرده.

بسیاری از شرکت ها هم هستند که به یک نوع نشان بسنته نمیکنند و نیاز خود را در داشتن انواع نشان در یک قالب خاص میبینند.

به این نوع طراحی، لوگوی ترکیبی میگویند که به این معناست یک نماد کوچک، لوگو تایپ و در برخی موارد یک نشان تصویری نیز یک شرکت دارا می‌باشد و این بسته به آن شرکت می‌باشد.

شما نیز با داشتن آرم و نشان هویت بصری می‌توانید جلوه شرکت خود را تغییر دهید و یک قدم بزرگ به سمت حرفه‌ای بودن و خاص بودن بردارید

نمونه کار لوگو در آژانس دیجیتال مارکتینگ رخ اد برای بازدید و استفاده ی شما حاضر و مهیا شده است که برای بازدید وارد شوید.

چگونه از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده کنیم؟

برای قرار دادن استوری جدید در اینستاگرام می‌توانید مراحلی را که در ادامه توضیح می‌دهیم، به ترتیب دنبال کنید:

  1. اینستاگرام را از طریق پلی استور و یا اپل استور به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.
  2. با سوایپ به راست و یا با کلیک بر روی تصویر پروفایل خود که همراه علامت + آبی رنگ قرار گرفته، وارد منوی مخصوص استوری‌ها شوید.

استوری اینستاگرام

  1. در صفحه باز شده برای گرفتن عکس، بر روی دکمه شاتر کلیک کنید. برای گرفتن فیلم، انگشت‌تان را بر روی این دکمه نگهدارید.

استوری اینستاگرام

  1. پس از ثبت عکس و یا ضبط ویدیو با انتخاب گزینه “Your Story” و سپس“Done”، استوری شما در اینستاگرام منتشر می‌گردد.

استوری اینستاگرام

برای استفاده از قابلیت استوری اینستاگرام به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • با وارد شدن به بخش مخصوص استوری‌ با چند مود مختلف مواجه می‌شوید که آن‌ها را در ادامه توضیح می‌دهیم:

Live: ضبط ویدیو لایو در اینستاگرام (چطور قابلیت Live اینستاگرام را فعال کنیم؟)

Normal: حالت معمولی

Boomrang: ثبت تصویر متحرک به صورت کوتاه و متوالی

Superzoom: ضبط ویدیو با استفاده از افکت‌های حرکتی و صوتی

Rewind: ضبط ویدیو با پخش برعکس

Hands-Free: ضبط ویدیو بدون نگهداشتن انگشت بر روی دکمه شاتر

استوری اینستاگرام

  • ویدیوهای ضبط شده در این بخش نمی‌توانند بیشتر از 15 ثانیه باشند.
  • با کلیک بر روی آیکون آدمک، به فیلترهای چهره دسترسی پیدا می‌کنید.

استوری اینستاگرام

  • برای تعویض دوربین سلفی به دوربین اصلی و بلعکس، باید بر روی آیکون دو فلش که کنار شاتر قرار گرفته، کلیک کنید.

استوری اینستاگرام

  • برای این که از فلاش برای دوربین سلفی و یا دوربین اصلی استفاده نمایید، بر روی آیکون مشخص شده در تصویر کلیک کنید.

استوری اینستاگرام

  • در صورتی که می‌خواهید از گالری خود تصویر و یا ویدیویی را به عنوان استوی قرار دهید، بر روی آیکون مربعی شکل مشخص شده در تصویر کلیک کرده و یا با سوایپ به سمت بالا این بخش را باز کنید.

قابلیت استوری اینستاگرام

  • هنگام ثبت استوری و یا بعد از آن، می‌توانید با انتخاب گزینه “Save”، آن را به صورت فایل در گوشی خود ذخیره کنید.

استوری اینستاگرام

  • پس از ثبت استوری (مرحله 4)، با سوایپ به چپ و راست، فیلتر‌های رنگ در دسترس هستند.
  • قابلیت ویرایش تصویر با کشیدن توسط قلم، اضافه کردن نوشته، استیکرهای مختلف مانند وضعیت آب و هوا، اموجی و همچنین ایجاد نظرسنجی در این بخش توسط موارد مشخص شده در تصویر زیر، امکان پذیر است.

استوری اینستاگرام

  • در صورتی که نمی‌خواهید فرد و یا افراد خاصی، استوری شما را مشاهده کنند، با وارد شدن به منوی تنظیمات مربوطه، از قسمت “Hide Story From” اقدام نمایید.
  • در صورتی که می‌خواهید تنها افرادی که هم شما آن‌ها را فالو کرده‌اید و هم آن‌ها شما را فالود کرده‌اند، توانایی پاسخ دهی به استوری شما را داشته باشند، از منوی تنظیمات و بخش “Allow message replies” گزینه“Followers You Follow Back” را فعال کنید.
  • با فعال بودن گزینه “Save to Archive”، استوری شما پس از گذشت 24 ساعت آرشیو شده و در فقط برای شما قابل دسترسی خواهد بود.

قابلیت استوری اینستاگرام

  • برای حذف استوری‌های خود کافی است از نوار مخصوص آن‌ها را باز کرده و با کلیک بر روی آیکون سه نقطه، گزینه “Delete” را برگزینید.

استوری اینستاگرام

  • برای چک کردن افرادی که استوری شما را دیده‌اند، استوری خود را باز کرده و به سمت بالا سوایپ کنید

جهت استفاده از طراحی استوری اینستاگرام در آژانس دیجیتال مارکتینگ رخ اد اینجا کلیک کنید.

10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 98


در ایران مدتی است که بازار فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین بسیار داغ و پر از خبرهای جدید است، به همین جهت تصمیم داریم 10 فروشگاه برتری که سال 98 توانستند در صدر باقی بمانند را بر اساس معیارهای مشخصی تعیین و معرفی کنیم.

فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می شود که به ارائه کالا یا خدماتی به صورت آنلاین مشغول است، اما ما در اینجا قصد داریم فقط فروشگاه های ارائه کننده کالاهای فیزیکی را با یکدیگر مقایسه کنیم و سراغ فروشگاه های خدماتی در مطلبی دیگر خواهیم رفت.

در این مطلب فروشگاه ها بر اساس خلاقیت، نوآوری، میزان بازدید، تجربه کاربری، تجربه خرید، نحوه بازاریابی و موارد تخصصی دیگر تا حدی که امکان بررسی آنها وجود داشته باشد مورد ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس رتبه ای که بدست آورده اند منتشر شده اند.

 

شایان ذکر است که فروشگاه ها بر اساس معیار های مطرح شده رتبه بندی شده اند و سعی می شود در مورد هر فروشگاه مزایا و معایب بررسی شده مطرح شوند تا بتوان به کیفیت و نحوه مقایسه فروشگاه ها نگرش بهتری پیدا کنیم، در ادامه وب سایت های فروشگاه اینترنتی را معرفی می کنیم و به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 

فروشگاه اینترنتی

 

1- دیجی کالا:

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران از دید عموم وب سایت دیجی کالا است که تقریبا در همه موارد مطرح شده در بالا تا حد ممکن خوب کار کرده است. دیجی کالا نزدیک به 10 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در ابتدای کار مانند همه فروشگاه های اینترنتی بسیار ساده و با محصولاتی با تنوع پایین فعالیت خود را آغاز کرد.

 

فروشگاه اینترنتی

به تازگی دیجی کالا هم مانند دیگر فروشگاه های اینترنتی بزرگ در سراسر دنیا به (Marketplace) تبدیل شده است و به خوبی هم توانسته در این حوزه فعالیت کند اما موردی که مورد توجه قرار گرفته این است که زمانی که از دو فروشگاه خرید میکنید سفارش شما در دو سبد خرید قرار می گیرد و اگر مبلغ یکی از این سفارشات بیش از 100 هزار تومان نباشد شما هر دو کالا را در یک زمان تحویل می گیرید اما برای یکی از آنها هزینه ارسال پرداخت خواهید کرد.

از جمله مزیت های کلیدی این وب سایت تمرکز روی رضایت مشتری می باشد که در تمام مدت فعالیت خود بسیار به این موضوع اهمیت داده اند، اما اخیرا با مشکلاتی مواجه شده که باعث افت کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان می باشد. در همین خصوص نیز ویدیویی در سایت مدیر وب منتشر گردیده است.

این ویدیو را مشاهده کنید: مسابقه 2: چرا دیجی کالا افت کرد؟

 

چند ماه گذشته دیجی کالا بخشی را به نام OPEN BOX به وب سایت خود اضافه کرد و در ایران این موضوع را جا انداخت، تا کنون هیچ فروشگاه اینترنتی اقدام به معرفی OPEN BOX نکرده بود. در قالب فایل اینفوگرافیک زیر متوجه خواهید شد OPEN BOX دقیقا به چه شکل کار می کند؟

دیجی کالا از ابتدای کار خود سعی در معرفی بسیار حرفه ای و هوشمندانه کالاهای خود داشت و همین موضوع سبب می شد کاربران برای کسب اطلاعات دقیق از یک کالا به دیجی کالا مراجعه کنند، اما در آن زمان که فرهنگ خرید اینترنتی هنوز به این جایگاه نرسیده بود اکثر افراد برای کسب اطلاعات به دیجی کالا مراجعه می کردند و پس از انتخاب محصول مد نظرشان به بازار مراجعه می کردند.

 

به جرات می توان گفت دیجی کالا در ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در ایران نقش بسیار مهمی دارد و در آن زمان که فروشگاه های زرد به ارائه کالاهای بی کیفیت مشغول بودند دیجی کالا تنها مسیر آنلاین برای خرید کالا از طریق اینترنت بود.

 

اما خوب گذر زمان و ترویج استفاده از خدمات آنلاین توسط دولت و رسانه ها کم کم مردم را به سمت خرید آنلاین هدایت کرد و در نهایت غولی به نام دیجی کالا را ساخت تا بتواند نیازهای یک کشور را برای مدتی تامین کند.
اما خوب چندی نگذشت که صدای بلند سودهای کلان فروشگاه اینترنتی در رسانه ها رقبای دیگر را هوشیار کرد و سایت های فروشگاه اینترنتی جدیدی راه اندازی شدند.

 

دیجی کالا هنوز هم در صدر جدول قرار دارد، با اینکه چندی پیش سعی کردیم با برگزاری مسابقه ای و دریافت نظر مشتریان این سایت را تحلیل کنیم و صدای مشتریان را به گوش دیجی کالا برسانیم تا خدمات مشتریان قبلی که دریافت می کردیم را مجدد دریافت کنیم، اما هنوز هم در همه موارد با فاصله زیادی دیجی کالا را در صدر جدول داریم.

ویدئو مسابقه چرا دیجی کالا افت کرد؟ را مشاهده کنید.

 

از نظر خلاقیت فقط می توانید ویدیوی سقف خیالتان کجاست را مشاهده کنید تا کاملا به خلاقیت بالای این شرکت پی ببرید و از نظر نوآوری نیز وارد شدن به بازارهای جدید و روشهای متفاوت ارسال و پیشنهادات ویژه دیجی کالا هنوز هم جذاب به نظر می رسد، همچنین میزان بازدید سایت که الکسای یک رقمی دیجی کالا کاملا این موضوع را تایید می کند و یکی از بهترین تجربه های کاربری و تجربه خرید که در هنگام جستجو در دیجی کالا می توان تجربه کرد و در پایان نیز اگر صحبت نحوه بازاریابی باشد چیزی که مشخص است پیوند دیجی کالا و شرکت Anetwork کمی بیش از حد تصور صاحبان دیجی کالا باعث رشد و تبلیغات این شرکت شد(که در اصل علت بوجود آمدن مشکلات اخیر این فروشگاه اینترنتی نیز همین بود)

 

مزایای دیجی کالا:

  • سرعت بسیار بالا سایت و جستجوی سریع
  • تجربه کاربری فوق العاده
  • پیشنهادات روزانه جذاب
  • ایمیل مارکتینگ
  • استفاده از موتور برقی جهت کاهش آلودگی هوا
  • بخش TV و بخش MAG
  • راه اندازی بخش بازارچه آنلاین (Marcketplace)
  • امکان مطلع شدن از موجود شدن کالاها
  • سیستم ترغیب به خرید مجدد (دیجی بن)
  • معرفی دقیق کالاهای ارائه شده
  • 7 روز گارانتی کالاهای خریداری شده
  • مشخصات فنی دقیق محصولات
  • ثبت نام سریع در هنگام سفارش
  • نرم افزار مناسب گوشی هوشمند
  • نمایش نسخه سه بعدی کالاهای پر مخاطب
  • و…

 

معایب دیجی کالا:

  • کاهش سرعت ارسال سفارشات (به تازگی)
  • عدم پیگیری مجدد پس از لغو سفارش
  • عدم امکان تعقیب دقیق وضعیت سفارش
  • عدم امکان خرید کالاهای مرتبط با یک کالا (خرید گوشی به همراه ضدخش و قلم مخصوص)
  • نداشتن سیستم تخفیف هنگام خرید
  • عدم ارسال و ارائه کلیه کالا ها در یک سبد خرید (به تازگی)
  • عدم ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه که خریدهای زیادی دارند
  • مشخص نبودن وضعیت سفارش پس از تحویل به پیک در تهران و نداشتن راه ارتباطی با فرد پیک موتوری
  • عدم تمایل تحویل کالا در داخل ساختمان و نیاز به رفتن به درب ورودی برای تحویل کالا در تهران
  • نداشتن بخش شکایات مشتریان و عدم پیگیری شکایات
  • نداشتن نرم افزار مخصوص تبلت

 

با توجه به همه موارد گفته شده باز هم رتبه یک را به دیجی کالا می دهیم و آن را در بالای جدول معرفی می کنیم، با همه معایبی که مطرح شد باز هم نمی توان هنوز جایگزینی برای دیجی کالا در صدر جدول پیدا کرد و هنوز هم اولین گزینه برای سفارش آنلاین کالا در ایران دیجی کالا است.

این ویدئو را مشاهده کنید: 200 سفر رایگان با اسنپ و تپ 30

 

2. مو تن رو

فروشگاه اینترنتی مو تن رو کار اصلی خود را از سال 1395 آغاز کرده و دراین مدت توانسته بیش از 30 درصد از بازار آرایشی آنلاین را به خود اختصاص دهد.

این فروشگاه دارای دسته بندی های مختلفی مانند محصولات آرایشی و بهداشتی،  محصولات عطر، محصولات برقی، محصولات سالنی، محصولات مادر و کودک و ...بوده و با آگاهی از برندهای موجود در بازار و ارتباط با واردکننده و تامین‌کننده کالا، کالاهای اورجینال را با بهترین قیمت، تهیه و در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 یکی از نکات مهمی که می‌توان فروشگاه اینترنتی مو تن رو را برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی انتخاب کرد، داشتن فرآیند ثبت نام ساده است که کاربر با وارد نمودن یک شماره تماس و مشخص کردن یک رمز دلخواه، می‌تواند به راحتی کالاها را خریداری نموده و طبق آدرس دریافتی، کالا را دریافت نماید.

از دیگر ویژگی‌های مو تن رو، می‌توان به مجله زیبایی و آرایشی آن اشاره نمود که به‌صورت تخصصی در حوزه آرایشی و بهداشتی و سلامت فعالیت دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا سوالات آرایشی خود را در این مجله تخصصی پیدا نمایید. همچنین فروشگاه مو تن رو، کمپین‌های مختلف تخفیفی با امکان ارسال رایگان را، در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

این وب‌سایت که رابط کاربر پسندی دارد، توانسته جایزه برترین وب‌سایت تخصصی آرایشی و بهداشتی در جشنواره وب موبایل ایران در سال 97 را، از آن خود کند.

 

 

مزایای مو تن رو:

  • دارا بودن فرآیند ثبت نام و ثبت سفارش آسان
  • دارا بودن تیم مشاوره زیبایی جهت پاسخگویی به سوالات کاربران
  • دارا بودن تیم پشتیبانی قوی جهت پاسخگویی به مشکلات کاربران
  • دارا بودن ماژول‌ها و ابزارهای خدماتی مثل کادویابی و امکان چاپ رایگان عکس
  • ارائه تخفیف‌های منظم روزانه
  • ارسال رایگان به نقاط مختلف کشور
  • معرفی دقیق کالای ارائه شده و امکان مقایسه محصولات با یکدیگر
  • وجود شبکه اجتماعی داخل خود سایت (بیوتی کلاب) و ایجاد حس نزدیکی با کاربر

 

معایب مو تن رو:

  • عدم وجود اپلیکیشن
  • عدم ارائه خدمات ویژه به مشتریان خاص
  • عدم پیگیری مجدد پس از لغو سفارش

 
کد تخفیف:

کدهای تخفیف 15 درصدی برای خریدهای بالای 100 هزار تومان: modirewebfd

کد تخفیف 10 درصدی همراه با ارسال رایگان: modireweb10

 

3- خانومی

 

فروشگاه اینترنتی خانومی که در زمینه فروش لوازم آرایشی بهداشتی و عطر فعالیت می کند، کار خود را از سال 1393شروع کرده است. این فروشگاه این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده تا بتوانند کالای موردنیاز خود را در بین مجموعه متنوعی از برترین برندهای خارجی و ایرانی انتخاب کنند.

یکی از گزینه هایی که این فروشگاه را می تواند در بین خریداران محصولات آرایشی و بهداشتی متمایز کند، کنترل قوی بر روی اصالت کالاها، کیفیت آنها و تاریخ انقضایشان است که به دلیل تخصصی بودن فروشگاه امکان پذیر می شود.
همچنین یکی از مزیت های خرید از فروشگاه خانومی امکان سفارش و درخواست اشانتیون کالاست. مشتریان این فروشگاه می توانند اشانتیون هر محصولی که قصد خرید آن را دارند، سفارش داده و تست کنند. که این موضوع می‌تواند برای تامین کنندگان نیز جذاب باشد چراکه می‌توانند محصول خود را برای تست کردن به راحتی در اختیار خریداران قرار دهند. همکاری مستقیم و تنگاتنگ تامین کنندگان با خانومی، امکان ارائه محصولات با قیمت مناسب را در اختیار این فروشگاه قرار داده است.

 
مزایای خانومی:

  • معرفی تخصصی محصولات آرایشی بهداشتی برندها
  • ارائه تخفیف های روزانه و دوره ای بر روی کالاهای منتخب
  •  انتشار مقالات به روز و کاربردی در حوزه زیبایی 
  •  امکان مطلع شدن از موجود شدن کالا و تخفیف آن
  •  معرفی دقیق کالاهای ارائه شده، براساس کاتالوگ محصول و توضیحات تولید کننده
  •  ارسال رایگان برای سفارش های تهران و شهرستان 
  • امکان انتخاب اشانتیون 


معایب خانومی:

  •  رابط کاربری جذاب و کاربرپسند ندارد
  •   سرچ سایت ضعیف است و به راحتی نمی توان کالای انتخابی را جست و جو کرد
  •   خانومی اپلیکیشن ندارد و الزاما باید برای سفارش به سایت خانومی مراجعه کرد
  •   با توجه به این که محور فروشگاه آرایشی، بهداشتی و عطر معرفی شده است اما تنوع در حوزه عطر پایین است

 
کد تخفیف:

کد تخفیف 15% برای خرید اول : modirweb
اعتبار : از اول اسفند 97 تا پایان فروردین 98 
قابل استفاده فقط یکبار و برای اولین خرید و قابل استفاده برای محصولات در تخفیف و شانس های سایت

 

4-دیجی استایل

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد دیجی کالا از نظر کاربران بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران می باشد که به تازگی وب سایت جدیدی برای پوشاک با نام دیجی استایل راه اندازی کرده است، از آنجایی که دیجی کالا تا کنون توانسته در صدر جدول فروشگاه های اینترنتی قرار بگیرد پس پروژه ی جدیدی که راه اندازی کرده نیز می تواند در همان تراز قرار بگیرد و بزودی برای خودش در میان دیگر فروشگاه های اینترنتی لباس جا باز کند.

فروشگاه اینترنتی

 

دیجی استایل تا کنون به خوبی توانسته است در کنار دیگر رقیبان خود رشد کند و از تمام آنها پیشی بگیرد، دیجی استایل این کار را به خوبی انجام داده و با ارائه کالاهای اورجینال با کیفیت بسیار بالا هم چنین عقد قرار داد با تمام برند هایی که در ایران شناخته شده اند توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

خرید از سایت دیجی استایل به شما این امکان را می دهد پشتیبانی واقعی برای پرو و عدم رضایت و بازگشت محصول را داشته باشید، البته با توجه به جایگاه دیجی کالا در ایران قطعا از دیجی استایل که فروشگاه زیر مجموعه دیجی کالا می باشد همینطور انتظار می رفت.

 

مزایای دیجی استایل:

  • سرعت بسیار بالا سایت و جستجوی سریع
  • تجربه کاربری فوق العاده
  • ایمیل مارکتینگ
  • قرار داد با تمام برند های پوشاک در ایران
  • مهلت تست واقعی جهت پرو لباس 
  • ارایه کلیه کالاها در یک سبد
  • معرفی دقیق کالاهای ارائه شده
  • 7 روز گارانتی کالاهای خریداری شده
  • مشخصات دقیق سایز و رنگ محصولات
  • قرار دادن گزینه راهنمای سایز برای هر محصول
  • ثبت نام سریع در هنگام سفارش
  • نرم افزار مناسب گوشی هوشمند (IOS_Android)

 

معایب دیجی استایل:

  • عدم پیگیری مجدد پس از لغو سفارش
  • عدم امکان لغو یا تغییر سفارش بعد از ثبت سفارش
  • عدم امکان تعقیب دقیق وضعیت سفارش
  • نداشتن نسخه واکنش گرا
  • نداشتن سیستم تخفیف هنگام خرید
  • نرفتن به سمت بازارچه آنلاین مانند فروشگاه های بزرگ دنیا (Maketplace)
  • عدم ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه که خریدهای زیادی دارند
  • مشخص نبودن وضعیت سفارش پس از تحویل به پیک در تهران و نداشتن راه ارتباطی با فرد پیک موتوری
  • عدم تمایل تحویل کالا در داخل ساختمان و نیاز به رفتن به درب ورودی برای تحویل کالا در تهران
  • نداشتن بخش شکایات مشتریان و عدم پیگیری شکایات
  • نداشتن نرم افزار مخصوص تبلت

 

5- بانه دات کام

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام یکی دیگر از وبسایت های فروشگاهی ایران است که خرید از آن به صرفه است. این وبسایت سبد فروش محصولات خود را با لوازم خانگی و دیجیتال مانند تلویزیون، موبایل، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، کولرگازی، لوازم آشپزخانه، پکیج های متنوع جهیزیه، لوازم کوهنوردی، لوازم ورزشی، عطر، آرایشی و بهداشتی، سرگرمی، ابزارالات صنعتی، ساختمانی و لوازم خودرو پر کرده است. 
این فروشگاه که از سال 1381 آغاز به کار نموده توانسته به دلیل قیمت مناسب محصولاتش و همچنین اصل بودن آنها مشتریان زیادی را جذب خود کند. طبق آمار یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، بانه دات کام یکی از 5 سایت برتر در حوزه فروشگاه های آنلاین شناخته شده است. 
این فروشگاه اولین فروشگاهی است که گارانتی 120 درصد اصالت کالا را به مشتریان ارائه می کند، بدین معنی که اگر عدم اصالت یکی از کالا ها ثابت شود 20 درصد بیشتر از وجه پرداختی را به مشتریان بر می گرداند. 
این فروشگاه به خوبی محصولات را نقد و بررسی کرده و مشخصات فنی کامل و پی دی اف راهنمای محصولات، اینفوگرافی و دانشنامه تخصصی کلمات فنی، را در اختیار کابران قرار می‌دهد.
طراحی و رابط کاربری خوب، ریسپانسیو بودن، رنگبندی درست، دسترسی آسان به بخش های مختلف و منو، باعث می شود کاربر به خوبی با سایت آشنا شده و ارتباط برقرار کند.
مزیت مشاوره قبل از فروش در این وبسایت یکی از ویژگی هایی است که امکان انتخاب و خرید بهتر را افزایش می دهد. یکی دیگر از مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی بانه، قابلیت خرید به صورت تلفنی و بدون ثبت در سایت است. 

 

مزایای بانه دات کام:

  • تنوع بالای محصولات با قیمت مناسب و ارزان
  • تضمین اصالت کالا 
  • ارائه تخفیف های روزانه
  • امکان مشاوره تلفنی قبل از خرید
  • سیستم اطلاع دهی بعد از موجود شدن کالا
  • سازگاری بالا در نسخه موبایل
  • سرعت خوب وبسایت و جستجوی سریع
  • هفت روز ضمانت تعویض
  • نقد و بررسی کامل محصولات
  • راه‌اندازی سیستم همکاری در فروش

 

معایب بانه دات کام:

  • عدم بروز بودن قیمت ها به دلیل نوسانات قیمت ارز
  • اطلاع رسانی ضعیف در پردازش سفارشات
  • عدم وجود اپلیکیشن 
  • نداشتن سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان ( به زودی بخش تیکتینگ اضافه می شود)
  • اجبار نمودن کاربر به عضو شدن در هنگام خرید

 

 

6- آلیار

فروشگاه اینترنتی آلیار در بهمن ماه 1396 در زمینه وسایل موردنیاز جامعه به هدف ایجاد خریدی راحت‌تر و با صرفه‌تر شروع به کار کرد. این فروشگاه اینترنتی به دلیل خدمات با کیفتی که ارائه می‌داد، خیلی زود توانست جایگاه خود را در بین کسب‌وکارهای اینترنتی باز کند و با گذشت تنها چند ماه دسته‌های محصولات خود را گسترش داد. در حال حاضر آلیار در دسته‌بندی زیر محصولات خود را بفروش می‌رساند:
- سرگرمی و نوزاد
– مد و پوشاک
– خانه و آشپزخانه
 – هدایا و اکسسوری
– بهداشت، سلامت و ورزش
– کالای دیجیتالی
 – لوازم التحریر
– لوازم جانبی خودرو

–گل و پک ویژه آلیار

به تازگی بخش سوپرمارکت نیز به این وب‌سایت اضافه شده تا دیگر هر کاربری که به آلیار مراجعه می‌کند، بتواند کلیه نیازها و مایحتاج‌هاش را خریداری کند.

و اما چرا آلیار؟!

ارائه بهترین محصولات با قیمت پایین، دسترسی به تنوع کاملی از محصولات، تحویل به موقع و سریع و همچنین خدمات پس از فروش به مشتریان، از مهمترین اهداف فروشگاه اینترنتی آلیار است. این فروشگاه اینترنتی توانسته با ارائه تنوع عظیمی از محصولات، تمامی اقشارجامعه با هرسلیقه و رده سنی را پوشش داده و با ارائه توضیحات موردنیاز و مقایسه آن با سایرمحصولات، امکان بهترین انتخاب در کمترین زمان را برای مصرف‌کننده میسر سازد.

همچنین می‌توان با دانلود اپلیکیشن آلیار، خریداینترنتی راحت‌تر در هر زمان و مکان را تجربه کرد. فروشگاه اینترنتی آلیار با برگزاری انواع کمپین‌های مناسبتی، کدهای تخفیف هیجان‌انگیزی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از طرفی نیز می توان در سیستم همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) فروشگاه اینترنتی آلیار، با عضویت در سایت و  ارسال درخواست همکاری، بدون سرمایه ی اولیه کسب درآمد کرد.

 

 

کمپین های در نظر گرفته شده برای فروشگاه آلیار:

  • کمپین ویژه تولد آلیار
  • کمپین ویژه یلدا
  • کمپین ویژه چهارشنبه سوری
  • کمپین ویژه عید نوروز

 

مزایای آلیار:

  • تنوع بالای محصولات از برندهای روز دنیا
  • ارائه تخفیف‌های متنوع روزانه و هفتگی
  • ارسالای رایگان برای خرید های بالای 100 هزار تومان
  • عدم بروز مشکلات از سوی فروشندگان (به دلیل اینکه تامین کننده مستقیم تمام محصولات خود آلیار است، احتمال افزایش قیمت یا جابه‌جایی کالا وجود ندارد.)
  • معرفی دقیق کالاهای ارائه شده
  • امکان مقایسه کالاها به طور دقیق
  • امکان استفاده از اپلیکیشن مخصوص موبایل و تبلت
  • امکان تست کالا به مدت 7 روز و بازگشت کالا در صورت وجود مشکل فنی
  • امکان لغو سفارش در صورت انصراف از خرید
  • بالا بودن کیفیت محصولات
  • قیمت بسیار مناسب محصولات
  • تخفیفات هفتگی
  • وجود عکس‌های با کیفیت و زنده از محصولات (به دلیل وجود آتلیه قوی و عکاس حرفه‌ای در آلیار)

 

معایب آلیار:

  • عدم امکان مطلع شدن از موجود شدن کالاها
  • عدم امکان تعقیب دقیق وضعیت سفارش
  • عدم ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه که خریدهای زیادی دارند

 

کد تخفیف:

کد تخفیف 5% برای خرید اول : modireweb

 

7- کیمیا آنلاین

فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین با ارائه سخت افزار های کامپیوتر و محصولات دیجیتال فعالیت خود را ادامه می دهد، وب سایت کیمیا آنلاین طراحی جذاب و سبکی دارد و خیلی سریع می توانید یک کالا را در این وب سایت سفارش دهید.

 

فروشگاه اینترنتی


کیمیا آنلاین بخش بیش فروشی را به خوبی در سایت خود پیاده سازی کرده است و شما در هنگام خرید یک محصول پس از اضافه کردن آن به سبد خرید حتما پیشنهاد خرید لوازم جانبی و خدمات ضروری مربوط به آن محصول را مشاهده خواهید کرد.


بخش جذاب دیگری که در فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین دیده می شود قسمت ثبت تیکت پشتیبانی است که در وب سایت های فروشگاهی ایرانی کمتر دیده می شود.

 

8. فروشگاه اتما

فروشگاه آنلاین اتما اولین فروشگاه اینترنتی اقساطی کشور است که از سال 1391 تحت نظارت اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان شروع به فعالیت کرده است، عمده فعالیت این فروشگاه در زمینه لوازم خانگی و کالای دیجیتال بوده و برای فرهنگیان، کارمندان دولت و دارندگان کارت حکمت، تسهیلات ویژه ای ارائه می‌دهد.

تمام کاربران فروشگاه آنلاین اتما برای خرید اقساطی خود، می توانند با معرفی یک ضامن فرهنگی یا کارمند بدون نیاز به چک بانکی تا سقف 20 میلیون خرید کنند و اقساط آن را به صورت کسر از حقوق پرداخت نمایند. حتی این سایت امکان خرید خودرو را نیز به شکل قسطی فراهم آورده است. شما می‌توانید در مناسبت‌های رسمی در جشنواره های فروش این فروشگاه شرکت کنید و از تخفیف های جذابی بهره‌مند شوید.

 

 

مزایای اتما:

1-ارسال رایگان به سراسر کشور

2-قیمت مناسب کالاها

3- داشتن اپلیکیشن کارآمد

4- ارائه کد تخفیف های متنوع

 

معایب اتما:

1-تنوع پایین و محدودیت در انتخاب کالا

2-امکان خرید اقساطی که صرفا به فرهنگیان و کارمندان دولت و نیروهای مسلح محدود می شود

 

9- تهران کالا

فروشگاه اینترنتی تهران کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های آنلاین ایرانی است که از ابتدای کاری خود به فروش لوازم خانگی مشغول بوده است.
مرکز فعالیت تهران کالا در چهارراه عباسی تهران ، یکی از بورس های لوازم خانگی قرار دارد و کلیه اجناس بطور مستقیم از شرکت های تولید کننده و وارد کننده دریافت و انبار می شود. در حال حاضر چندین هزار کالا در یک انبار با متراژ 500 متر که بصورت قفسه بندی و بسیار مرتب می باشد نگهداری می شود همچنین تهران کالا علاوه بر فروش کالا به مصرف کننده مستقیم به عنوان یکی از تامین کننده های اصلی کالا برای همکاران در این منطقه به حساب می آید.
تهران کالا از ابتدای کار خود عکس های بسیار با کیفیتی از محصولات تهیه می کرد و در وب سایت خود در قسمت توضیحات هر محصول این عکس ها را منتشر می کرد.

از خدمات جدید تهران کالا امکان پرداخت در محل ، علاوه بر تهران و کرج در شهرهای شیراز ، اصفهان و مشهد می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی


متاسفانه سالهاست که وب سایت این فروشگاه تغییری نه از لحاظ ظاهری و نه فنی نداشته است و به محض ورود به سایت کاملا متوجه قدیمی بودن سایت خواهید شد.
روال ثبت سفارش کاملا عجیب است و شما پس از اضافه کردن کالا به سبد خرید دیگر دکمه ثبت نهایی سفارش را نمی بینید!
فقط دکمه ای برای ثبت نام ظاهر می شود و شما باید حدس بزنید که حتما ثبت نام نیاز است تا سفارش خود را ثبت کنید.

بخش نشریه تهران کالا در آدرس mag.tehrankala.com با دید تخصصی و محلی برای کسب آموزش و اطلاع رسانی در زمینه خانه و لوازم خانگی در حال تکمیل است و البته از اکنون قابل مشاهده می باشد.

تهران کالا حجم بسیاری از محصولات لوازم خانگی را ارائه می دهد اما مشخصات فنی کالا ها به صورت یکپارچه در سایت منتشر نشده است و شما باید در توضیحات محصول به دنبال آنها باشید.

تهران کالا: مشخصات فنی در TAB مشخصات فنی در صفحه محصول وجود دارد و برای مشاهده آن بایستی بر روی آن کلیک شود، از نظر دقت مدعی هستیم که اطلاعات درج شده بسیار دقیق تر و درست تر از تمامی وب سایت های مشابه می باشد.

"توضیحات این فروشگاه به درخواست مدیر تهران کالا اصلاح گردید و توضیحات تکمیلی و دقیقی به این فروشگاه اضافه شد"

 

10- گیفت آس 

گیفت آس

گیفت آس یک فروشگاه اینترنتی است که در دو بخش فروشگاهی و آموزش کارهای هنری فعالیت می کند، این فروشگاه در سال 1395 در زمینه فروش هدیه، کادوهای خاص و دستساز شروع به کار کرد. در بخش فروشگاهی گیفت آس به شما کمک می کند مناسب ترین و خلاقانه ترین هدیه های دستساز را به ازای مناسبت های مختلف، انتخاب و هدیه دهید. تمرکز اصلی این فروشگاه روی کیفیت و ارزشمندی هدایا هم از نظر مبلغ و هم از نظر  خاص بودن است، به همین علت 80 درصد از هدایای این فروشگاه قابل سفارشی سازی توسط مشتری هستند (می توانید محصولات را با توجه به سلیقه هدیه گیرنده سفارشی سازی نمایید ). همچنین تمام محصولات، اثر دست هنرمندان ایرانی بوده و توسط خلاق ترین و ماهرترین تولید کنندگان خانگی تولید می گردد.
همچنین گیفت آس سعی نموده است که برای مناسبت های مختلف (مناسبت های تقویمی، هدیه و کادو تولد ،هدیه و کادو سالگرد ازدواج و...) با توجه به آن مناسبت، طرح ها و ایده های نو در هدایای خود بکار ببرد .
در بخش دپارتمان آموزش کارهای هنری گیفت آس که از سال 1397 شروع به کار نموده است، باید گفت که این مجموعه، با بهره گیری از خبره ترین و باتجربه ترین مربیان و مدرسان در حوزه هنر، به صورت آنلاین و حضوری هنرهای دستی (طراحی چهره، نقاشی روی سنگ و کاشی ،عروسک سازی، تریکو بافی، چاپ روی پارچه، تذهیب و معرق، میناکاری و ....) را آموزش می دهد. 
 
گیفت آس

 

مزایای گیفت آس:

تمرکز روی ارائه هدیه های خاص و دستساز 
ارسال تمام محصولات به صورت بسته بندی و کادو پیچ شده، همراه با متن شما روی کارت پستال (بابت کادوپیجی،کارت پستال و متن، هزینه ای دریافت نمی گردد )
سفارشی سازی محصولات به درخواست مشتری
سرعت و کیفیت بالای سایت 
محیط سایتی مشتری پسند (فرایند خریدی راحت، وجود عکس های متنوع و مشخصات کامل محصولات و همچنین سیستم پرداخت آنلاین و درب منزل برای خرید
ارائه پیشنهادات و تخفیفات ویژه روزانه و مناسبتی 
وجود محتوای مرتبط با هدیه و کادو در وبلاگ، که شما را برای خرید بهتر راهنمایی می کند 
ایجاد درآمد برای فعالان در این حوزه (شما می توانید در صورت داشتن استعداد و مهارت بعد از آموزش جزو تامین کنندگان فروشگاه اینترنتی گیفت آس شوید و درآمد کسب کنید) 
ارائه سی دی ها و دانلودهای آموزشی با کیفیت بالا و ضمانت یادگیری کامل هنرها
 

معایب گیفت آس:

زمان بر بودن فرایند آماده سازی برخی محصولات به علت دست ساز بودن 
محدود بودن و غیرقابل تکرار بودن برخی کالاها به خاطر خاص و تک بودن آنها
عدم امکان ارسال برخی محصولات مثل گل به شهرستان ها
تنوع پایین فیلم های آموزشی و رایگان
 

کد تخفیف:

کدهای تخفیف 10 درصدی برای خریدهای بالای 150 هزار تومان: modirweb    

 

8 فروشگاه اینترنتی که آینده ی خوبی خواهند داشت:


      

 جهت مشاهده لیست فروشگاه های اینترنتی در آکادمی رخ اد کلیک نمایید.

با توجه به رشد روزافزون علم و آموزشهای کوتاه مدت، موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امر مقاله مدیریت کسب و کار (MBA) چیست؟

  تهیه و در دسترس علاقمندان قرار داده است. مدیریت کسب و کار (MBA) چیست؟ MBA مدل آمریکایی آموزش مدیریّت و مخفّف عبارت “Master of business administration” است . این رشته اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 شکل گرفت . BA در ایران مدیریّت بازرگانی نامیده می شود و سالهاست در دانشگاههای کشور تدریس می گردد. هدف MBA تحقیق و پژوهش نیست بلکه افزایش مهارتهای مدیریّتی متقاضیان است و در واقع آموزش مهارتهای مدیریّتی به متخصصّان رشته های دیگر است . خرید دوره مدیریت کسب و کار (MBA)  پس از جنگ جهانی دوم و افزایش تقاضا برای مدیران حرفه ای ، مهندسان شاغل در صنایع از این طریق مهارت های مدیریّتی را آموختند. بعد از آمریکا ، بریتانیا در دهه 1960 اوّلین کشوری بود که MBA را ایجاد کرد. در سالهای اخیر در آسیای شرقی و کشورهای در حال توسعه، MBA رشد فراوانی کرده است. بخش عمده فارغ التحصیلان MBA وارد عرصه مدیّریت می شوند و حدود 10% فارغ التحصیلان وارد کار مشاوره (مانند : تحلیلگر مالی یا تحلیلگر بازار یا متخصص نیروی انسانی و … ) می شوند.درصد بسیار اندکی از فارغ التحصیلان (حدود 3% ) نیز با ادامه تحصیل و اتمام دوره دکتری ، به عنوان استاد در دانشگاهها مشغول به کار می گردند. رویکرد جدید در دنیا تشویق فارغ التحصیلان MBA به ایجاد کسب و کار و کارآفرینی است.در آمریکا حقوق کسانی که MBA خوانده اند ، 5/3 برابر کسانی است که با همان تحصیلات و سن در موقعیتّ های دیگری کار می کنند ، چرا که فارغ التحصیلان MBA می آموزند که : چگونه در سازمان ارتقاء پیدا کنند… چگونه پول بیشتری به دست آورند… چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنند… و چگونه مسائل را حل کنند… مباحث مطرح در MBA به شاغلین سازمان ها در رشد موّثر کمک بسیار زیادی می کند. MBA یکی از پر درآمدترین و پر طرفدارترین رشته های تحصیلی است و برای تحصیل در آن با هر مدرک کارشناسی می توان وارد آن ش. MBA به شما به عنوان یک فرد عادّی در هر تخصص و دانشی امکان می دهد تا ذهن خود را متوّجه خلاءها، نیازها، شکافها و کمبودهای بازار کنید و بر اساس تکنیک ها و تاکتیک هایی که بازار کسب و کار شما طلب می کند، بهترین راه را برای توسعه کسب و کار خود پیدا کنید و سهم خود را از بازار افزایش دهید . MBA تا حدّ کمی به شما می آموزد که در ایجاد یا توسعه یک کسب و کار چگونه اوّلین باشید، امّا تا حّد بسیار زیادی به شما یاد می دهد چگونه در کسب و کار خود و در بازار رقابتی بهترین باشید. برنامه های آموزشی MBA دانشجویان را در مقابل موضوعات مختلفی همچون علوم اقتصادی، رفتار سازمانی، بازاریابی، حسابداری، سرمایه گذاری، کسب و کارهای بین الملل، مدیریّت فناوری اطلاعات، سیاستگذاری دولتی، مدیریّت مالی و … قرار می دهد. گستره گرایش های MBA در برگیرنده حوزه های گوناگون عملیاتی و تجاری است. در ایران تمرکز MBA بر مدیریّت تکنولوژی و مدیریّت اطلاعات است و به حوزه های عملیاتی نزدیکتر است، در حالی که در آمریکا MBA بر بازاریابی و کارآفرینی و سپس بر منابع انسانی و سازماندهی تمرکز می کند. چرا MBA بخوانیم ؟ اگر می خواهید خود را قانع کنید که چرا باید این دوره را انتخاب کنید، کار دشواری نخواهید داشت. جایگاه MBA در دنیای امروز امکان ادامه تحصیل در برترین دانشگاه های داخل و خارج را در اختیار شما قرار خواهد داد. در صورتی که زمینه شغلی مد نظر شما باشد، با توجه به اینکه این رشته نوپاست و با استقبال مناسب سازمانها نیز مواجه شده است می توان بازار کار بکر و دست نخورده آن را در نظر داشت، هر چند در آمریکا علی رغم سابقه 80 ساله هنوز بازار کار بسیار وسیعی در اختیار فارغ التحصیلان این رشته قرار دارد. در ایران نیز آمارهای فعلی نشان از تضمین شغل در آینده دارد. MBA قابلیت های شما را ورای تخصصی که اکنون دارید توسعه خواهد داد و شما را به شخصی مبدل خواهد کرد که هیچ سازمانی قادر نخواهد بود به راحتی از روی تخصص شما عبور کند. کسانی که در کار تجارت بوده و مدیر هستند، بعد از مطالعه MBA احساس می کنند مهارتشان بیشتر شده است. وقتی MBA می خوانیم یاد می گیریم که چگونه باید ارتباط برقرار کنیم یا چگونه باید یک مسئله را بصورت اثربخش حل کنیم. با پیچیدگی ها و سیاست ها در داخل یک سازمان آشنا می شویم. این مباحث سهم بسزایی در رشد و ارتقای افراد و توانمندسازی آنان در داخل شرکت ها و سازمان ها دارد. مدیریت کسب و کار به شما به عنوان یک فرد عادی در هر تخصص و دانشی امکان می دهد تا ذهن خود را متوجه خلاء ها، نیازها، شکاف ها و کمبود های بازار کنید و براساس تکنیک ها و تاکتیک هایی که بازار و کسب و کار شما می طلبد بهترین راه برای توسعه کسب و کار خود را پیدا کنید و سهم خود را در بازار افزایش دهید. MBA تا حدی به شما می آموزد که در ایجاد یا توسعه یک کسب و کار چگونه اولین باشید اما تا حد بسیار زیادی به شما یاد می دهد چگونه در کسب و کار خود و در بازار رقابتی بهترین باشید. بازار کار MBA در خارج از کشور نیز از جایگاه مطلوبی برخوردار است و کشورهای آمریکا و کانادا در جذب متخصصین این رشته درنگ نمی کنند. از خاطر نبرید که بسیاری از دانشجویان این رشته از همان ابتدای تحصیل دعوت به کار می شوند.   ضرورت و اهمیت : آشنایی با ادبیات حوزه های کاربردی منتخب کسب مهارت در روش های تحقیق کاربردی به کارگیری شیوه های تفکر بحرانی در سطح پیشرفته و کسب مهارت های ادراکی و تحلیلی کسب مهارت های تصمیم گیری در سطوح پیشرفته، دانش عمیق در زمینه مطالعات نظری و کاربرد توانایی بررسی چالش ها و فرصت های موجود در عرصه کسب و کار و ارائه راهکارهای کاربردی مدیریت توانایی تصمیم گیری در محیط های پیچیده از طریق یکپارچه سازی نظریه ها، بینش ها و دانش کاربردی تجزیه و تحلیل روابط موجود میان کسب و کار و مسائل اجتماعی و بین المللی ایجاد یک شبکه ارتباطی قوی با سایر مدیران حرفه ای کسب و کار آموزش مدیریت کسب و کار (MBA)  اهداف: کسب فهم عمیق از چالش ها و ریسک های کسب و کار افزایش آگاهی های مدیریتی دانشپذیران و ارتقای مهارت های پژوهشی در سطوح پیشرفته ایجاد توان حل مسائل سازمانی با بهره گیری از نظریات علمی مدیریت ارتقای دانش و اطلاعات تخصصی در سطح عالی و به روز در حوزه های نوین مدیریت و کسب و کار آشنایی با آخرین تحقیقات و دستاوردهای مدیریتی روز دنیا با افزایش توانمندی بومی سازی آن کسب قابلیت های تحلیلی و کاربردی جهت به کارگیری آن در جهت توسعه بازار کسب و کار ایجاد زمینه لازم در جهت رشد و پیشرفت شغلی و سازمانی مخاطبان : مدیران ارشد سازمانها صاحبان صنایع و کارآفرینان مشاوران حوزه های متنوع مدیریتی کارشناسان فعال، با انگیزه و کارآفرین علاقمندان مهارت های مدیریت و کسب و کار ویژگی ها و مزایا : ارائه دوره به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری بهره مندی از دانش اساتید شناخته شده داخلی و بین المللی علم مدیریت کشور محتوای درسی کامل شامل تمامی اجزای آموزشی صدای استاد، اسلاید، متن درس، اصطلاحات تخصصی، منابع تکمیلی و خودآزمایی تحصیل با صرف کمترین هزینه ارائه مدرک رسمی پایان دوره با تآیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزاری دوره ها و سمینارها مهارتی و کاربردی جانبی

برای اینکه بتوانید آموزش مدیریت کسب و کار آژانس دیجیتال مارکتینگ رخ اد را مشاهده کنید کلیک کنید